zdrowie psychiczne | dobrostan emocjonalny | otwartość na różnorodność | bezpieczeństwo wszystkich pracowników
– to obszary, w których realizuję szkolenia, konsultacje, jak również warsztaty dla przedsiębiorstw i różnych instytucji.
mentoring motywacyjny
dla menadżerów i kadry zarządzającej
rozwój psychologicznych
kompetencji kadry zarządzającej
dbanie o dobrostan pracowników w sytuacjach kryzysowych i wyzwaniach
integracja i łączenie zespołów, budowanie strategii dotyczącej wprowadzenia nowych pracowników
efektywna komunikacja: m.in. odmawianie, udzielanie informacji zwrotnej, umiejętne delegowanie obowiązków
wypalenie
zawodowe
molestowanie seksualne
/ mobbing
wsparcie wobec osób
LGBT, inkluzywność
emocje w pracy – dekonstrukcja przekonań, emocje, które budują siłę i umożliwiają wzrost
radzenie sobie
ze stresem
radzenie sobie
z lękiem i napięciami
budowanie zdrowia psychicznego i efektywne dbanie o nie w oparciu o uczucia, lęk i mechanizmy obronne
budowanie partnerstwa
w związku
radzenie sobie z łączeniem
ról zawodowych i rodzicielskich
dbanie o związek i sferę
seksualną w związku
elementy edukacji seksualnej
jako pomoc rodzicom
- Uczę poprzez doświadczenie i możliwość zaaplikowania treści w codzienne funkcjonowanie.
- Tłumaczę procesy psychologiczne z perspektywy różnych stron, których dotyczy szkolenie (np. przełożonych vs. pracowników, osoba doświadczająca wypalenia vs. współpracownicy / przełożeni etc.) celem możliwie najlepszego i skutecznego odzwierciedlenia pojawiających się trudności, budowanie empatii i wprowadzenia zmian.
- Pracuję z całą grupą – wprowadzam ćwiczenia, aktywizuję grupę, pytam,
umożliwiam interakcję i wymianę doświadczeń, obserwuję proces grupowy i jego dynamikę. - Przygotowuję treści zrozumiałym, naturalnym językiem.
- Buduję relację z uczestnikami bazującą na otwartości,
różnorodności doświadczeń i wymiany, co sprzyja wzajemnemu zaufaniu. - Szkolenie przygotowane jest tak, aby możliwość doświadczenia obejmowała zarówno emocje, zachowania, jak i doznania z ciała, co przyczynia się do utrwalania wiedzy poprzez przyglądanie się i uczenie się poprzez bieżące doświadczenie.
Prowadząc szkolenia i konsultacje zwracam szczególną uwagę na możliwość połączenia aspektu teoretycznego i praktycznego, tak ażeby każda osoba mogła uzyskaną wiedzę wprowadzać w codzienne zadania i aktywności.
Moja wiedza i doświadczenie w pracy z różnorodnymi grupami zawodowymi – na poziomie zróżnicowania indywidualnego (osobowościowego, behawioralnego, emocjonalnego), jak i organizacyjnego (zespół w matrixowej organizacji) – umożliwia mi skuteczne wprowadzanie zmian nie tylko w zachowaniu, wspiera również w poszerzenia pola widzenia danego problemu, uwrażliwia i umożliwia budowanie zaufania.
-
Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska jakie zajmuje, powinien mieć możliwość rozwoju, mieć poczucie bezpieczeństwa i spokoju, a także świadomość, że organizacja, która za nim stoi, odpowiada na jego potrzeby.
Dzięki pracy każdy ma możliwość czucia się potrzebnym i chcianym, dzięki pracy wzrasta nasza samoocena. Pracownik, który może się rozwijać i realizować, to pracownik spokojny i chcący być w określonej organizacji.
Efektywność pracowników, ich zadowolenie i satysfakcja z wykonywanej pracy,
związane są z całokształtem ich funkcjonowania emocjonalnego i społecznego.Dobrostan jednostki oraz dobra, zasilająca struktura, to czynniki wzajemnie na siebie wpływające, bez których wzrost na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym nie jest możliwy.